Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 4 Oktober 2011

Penantian Yang Tiada Noktahnya

Menunggu sesuatu yang sangat mengebalkan bagiku,
Saat aku harus bersabar dan terus bersabar,
Menantikan kehadiran dirimu,
Entah sampai kapan aku harus menunggu,
Sesuatu yang sangat sulit untuk aku jalani,
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu,
Kadang aku berfikir cari penggantimu,
Saat kau jauh di sana.....

Walau raga kita terpisah jauh,
Namun hati kita selalu dekat,
Bila kau rindu..pejamkan matamu,
Dan rasakan aku...
Kekuatan cinta kita tak akan pernah rapuh,
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini..pada ketulusan akuuuu....

Gelisah..sesaat saja tiada khabarmu kucuriga,
Entah penantian aku tak akan sia-sia,
Dan berikan satu jawapan yang pasti,
Entah sampai kapan aku harus bertahan,
Saat kau jauh di sana,
Rasa cemburu,meresap ke dalam
fikiran aku melayang...
Tak tentu arah tentang dirimu,
Apakah sama yang kau rasakan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan