Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 9 Februari 2012

Selamat Hari Lahir Umi Tersayang

Hari ni...genap umur umi aku 57 tahun.
Apa pom, alhamdulillah...umi ku masih sihat walaufiat, g2 jugak abahku...


Kami sekeluarga bawa umi p jalan-jalan semperna berday dia...hehe...

Suka la umi dapat p jalan2 gak, hari ni adalah hari bahagia buat umi dan kami semua. apa yang paling penting pada aku dan adik2 yang lain adalah ingin melihat abah n umi sentiasa tersenyum dan bangga dengan kami semua. Kali ini, kami tak mahu lagi tengok umi n abah kerja keras. Kami semua dah besar, dah dapat jaga diri dan mampu jaga umi n abah pula.


Insyaallah...kalau ada rezki, tahun ni aku pula akan kerja sebab hujung bulan 6 ni aku dah tamat belajar, moga2 aku cepat dapat kerja, nanti boleh aku beli apa ja yang umi n abah mahu...hehehe...aku ingin capaikan impian umi n abah...insyaallah...

Moga Allah SWT... makburkan doaku ini...Amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan