Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 21 Februari 2012

TerjalinNya Hubungan aku dan Dia

Pada hari khamis (16/2/2012)..terjalinnya ikatan aku dengan seseorang, macam xpercaya jak apa yang berlaku sekarang ni. Walaupun perkenalan aku n dia macam ni, tapi aku yakin, xsalah untuk aku kenalinya dengan lebih rapat. Banyak yang temui jodoh dengan cara macam ni. Apapom,,,aku tetap perlu berhati-hati. Kini aku sayang kat dia, dia nakal n encem.TAPI... YANG ENCEM NI BUAT AKU TAKUT NAK DEKATI, APAPOM...INSYAALLAH KALAU DIA IKHLAS...PASTI KAMI AKAN BERSAMA....tapi ada gak gaduh2 manja dengan dia.makhlumlaaaa...orang encem, risau gak..kot2 aku ni hanya persinggahannya saja. tapi aku heppy sangat dengan dia. Moga d hari yang mendatang, xakan ada penipuan d sebalik perhubungan kami ni. i LOVE u...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan