Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 27 Disember 2011

KeNangan BersamaMu...

AkhirNya...Tamat sudah Kelas BBK3408 : Kesusasteraan Dalam Multimedia. Apapun, sepanjang aku belajar kat sini, kelas ni lah yang paling menarik and menyeronokkan. TAPI...hahaha...paling memenatkan sebab terlalu banyak kerja yang pensyarah bagi. Hihihi...pensyarah kesayanganku..tak lain tak bukan Dr. Nott (Dr. Normaliza)http://aammwa.blogspot.com/ . Fuhhh!!!...jgn main-main tau, tegas orangnya tapi paling baik hati. Cuma sepanjang kami menuntut ilmu dengannya, kami terpaksa mengenali bagaimana sikapnya and apa dia suka and apa dia tak suka.
          Apapun, terlalu banyak pengalaman and kenangan sepanjang aku belajar dalam kelas ni. First kuliah, aku takut jugak tengok Dr.Nott, macam-macam aku fikir, pertama sekali aku fikir kelas ni mudah tak dapat A..hehe..Dalam kelas ni, ada banyak Group, Group aku ialah Geng-Geng G-Force iaitu aku, afzan, adam, yaya, najla and nick. Alhamdulillah, sepanjang kelas ni, kami masing-masing dapat bagi kerjasama dengan baik, cuma kadang-kadang ada jugak yang timbulkan pergaduhan. Masa tu kami nak buat Klip video jam tangan. Alhamdulillah dapat settlekan dengan baik. And paling best kami jadi makin rapat dengan pengajaran yang telah berlaku.
          Kenangan yang tak dapat aku lupa ialah masa buat klip Video Dokumentari, kami sama-sama naik moto dan ronda-ronda kawasan Serdang. Apapun, thank geng-geng G-Force sebab kita semua dapat selesaikan semua tugasan yang Dr.Nott bagi dengan baik. And tak lupa jugak buat leader G-Force iaitu Afzan and Adam sebab banyak edit-edit klip video tu,hehehe...thankz my frendz. Akhir kata buat Dr.Nott terima kasih tak terhingga kerana bagi tugasan yang begitu banyak hingga tak cukup masa kami tidur, and apapun...kami bangga ada pensyarah macam Dr.Nott..moga-moga kami semua dapat A subjek Multimedia ni. TAPI untuk saya..moga-moga dapat A subjek Multimedia and Seni Lakon(Arnab)  Insyaallah dan Aminnn......



                                                     KENANGAN GENG G-Force

                                                                      Alahai...MekFa...

Kengkawan
                                                                      MekFa...N...Mekya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan